۱۳۸۸ اسفند ۱۰, دوشنبه

اقامت موقت در تورنتو

جاهائي كه من براي رزرو اقامت موقت در تورنتو تماس گرفتم پنج مورد زير هست. يكي از دوستان توي كامنت پرسيده بود .ديدم بهتره به عنوان يك پست بگذارم.

مهمانسراي ويلوديل 4162217263
مهمانسراي مريم 4164143660
مهمانسراي اركيد 4169045001
اسكان كانادا 09125210495
كاشانه 09124377462
ميانگين ماهيانه :
بيسمنت 1300 تا 2000 دلار
استوديو 1600 تا 2000 دلار
يك خوابه 2400 تا 2800 دلار
هتل شبي 130 دلار

اينها اطلاعاتي بود كه من گرفتم. شايد بعضي از دوستان جاهاي بهتري را سراغ داشته باشند.

۱۱ نظر:

Unknown گفت...

خیلی خیلی ممنون من ویلودیل رو نداشتم امروز زنگ میزنم لطف کردین امیدوارم سفر راحت باشه و موفق باشید

Mary گفت...

سلام
فكر مي كنم از الان بايد صرفه جويي كنيم. كرايه ها گرونه...

باران گفت...

اوه خدای من بیش از حد گرونه !!!!!! تازه یک کم هم گرون نیست بیش از حد تصور گرونه !!

شانتمیس گفت...

من نمیدونم شما کدوم یکی رو انتخاب کردین ولی من خودم کاشانه رو پیشنهاد میکنم بهتون و اگر خودم الان میخواستم به کانادا مهاجرت کنم از کاشانه اتاق میگرفتم.
موفق باشین

نام : مهران گفت...

شانتميس عزيز
ممنون از راهنمائيت.
----------------------------------
باران عزيز
خيلي خيلي گرونه.تازه اين قيمتها براي اجاره يك ماهه هست اگر هفته‌اي يا كمتر باشه كه كله آدم سوت ميكشه !!
----------------------------------
ماري عزيز
خيلي نترسيد. اگر بعد از مدتي بتونيد حتي كار پاره وقت گير بياريد جبران قيمتهاي زياد ميشه. من يكي از مهمترين چيزائي كه از دوستان حاضر در كانادا ياد گرفتم اين بود كه دلار رو به ريال تبديل نكنم !!!
----------------------------------
آذين عزيز
اميدوارم شما هم سفر خوب و راحتي داشته باشيد.
----------------------------------

مژده گفت...

از اطلاعات مفيدي كه بهمون دادي ممنون و خب گرونه اما به قول شما نبايد مقايسه بشه... اميدوارم سفر خوبي باشه براي شما و پر از اطلاع رساني از طرف شما براي ما.... شاد باشي

مژده گفت...

مهران جان پيشاپيش رسيدن سال نو مبارك... اميدوارم سفر خوبي داشته باشي

ناشناس گفت...

Happy new year
and enjoy your trip!
ki midoone chera pas az 3 mah az medicalemoon vaghti peigiri kardim sefarat be vakilemoon neveshte: for review!!!!!!????
mordammmmmmmmmmm az entezar in dige che sigheeist kasi midoone ya sabegheye shenidan harfe namarboot oionham bad az medical!!!!your file is in quque

شانتمیس گفت...

سال نو مبارک

ناشناس گفت...

شب از وبلاگ خورشید شب

اميدوارم سرخوشي- سرسبزي- سربلندي - سروري- سرمدي- سرافرازي- سلامتي- هفت سين زندگيتان باشد

sunshine گفت...

سلام
نوروزتان مبارک و شاد باشین
سال خوبی داشته باشی
رضا ، سان شاین ، کوچولو