۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

اقامت موقت در كانادا

براي اقامت يك ماهه در تورنتو يك سوييت مبله در خيابان يانگ براي اجاره رزرو كرديم. شبي 70 دلار. خيلي از هتل ها و مهمانسراها رو تلفن زديم ولي اين مبلغ تقريباً كف قيمت اجاره سوييت مبله براي يك ماه بود. حالا بايد بريم ببينيم منظور از اولترا فول فرنيش چيه؟!!!  اين چند وقت دارم ليست كارهائي كه بايد توي اين يك ماه اونجا انجام بديم رو ليست ميكنم كه چيزي از قلم نيفته.
از ميان دوستاني كه توي تورنتو حضور دارند كسي هست كه با كالج سنكا آشنائي داشته باشه؟ چند تائي سوال داشتم كه ميخواستم به صورت خصوصي بپرسم. ممنون ميشم اگر كسي بتونه كمكم كنه.

۷ نظر:

sunshine1276 گفت...

سلام اگه ممکنه یکخورده از آدرسها و تلفن های این مهمانسرا ها را برامون کامنت بذارین .در ضمن ما با آقای شمس تماس گرفتیم ایشان بنظر ارزانتر از این حرفهای شما میگیرند یک تحقیق دیگه هم بکنید . در ضمن با کدوم شرکت هواپیمایی بلیط گرفتین و چند شد اگه ممکنه ؟؟؟
پاینده باشید

باران گفت...

سلام من با سنکا کالج اشنایی دارم !!
این هم ایمیل من
parvaz.shaparak@yahoo.ca

سارا( به كانادا چنين شتابان ) گفت...

سلام
خوش به سعادتتون ما كه تازه اول راهيم براي ما هم دعا كنين يعني ما هم اون روز رومي بينيم كه براي كانادا بليط خريديم !

نام : مهران گفت...

سلام بر ساراي عزيز
ايشالا به زودي زود شما هم بليط ميگيريد و هتل رزرو ميكنيد و ...
موفق باشيد.

نام : مهران گفت...

سلام بر سان شاين عزيز.
من از جاهاي مختلفي قيمت گرفتم . ولي با اون امكانتي كه من ميخواستم اين قيمت پائين ترين بود. حرف شما كاملاً درست هست. اگر امكان زندگي در يك بيسمنت رو داريد قيمتهاي كمتري هم پيدا ميشه. راستي شما كي عازم هستيد؟

بليط هم از بي ام آي گرفتم، رفت و برگشت نفري 1130000 تومان.

ناشناس گفت...

Algon queen colldeg ro emtehna komid agar ghasdeh tahsil darid az behtarinhayeh Ontario hast va dar arzantarin shahreh Canada( Ottawa) alabteh man khodam digeh onja nistam ama ba shahrhayi keh dar Canada didam Ottawa beharin hast ama yek moshkle bozorg dareh keh bayad beisyar ali bashid ta betooonin kar begirid chin shahreh dolat hast va faghat karhayeh dolaty vojood dareh

نام : مهران گفت...

ممنون از راهنمايي شما.