۱۳۸۸ آبان ۲۸, پنجشنبه

بك گراند چك بعد از مديكا ل

امروز همسرم با مشاورمون تماس گرفت . اينكه بعد از ارسال مديكال درباره شغل من سوال ميكنند كمي نگرانمون كرده. چون تا اونجائي كه ميدونم بك گراندچك ما انجام شده و مدارك مديكال ارسال شده . نميدونم آيا بعد از انجام مديكال و پرداخت هزينه لندينگ باز هم چك ميكنند. به هر حال مشاورمون گفت كه چند وقتي هست كه به شاغلين در نيروگاهها و پالايشگاهها كه شامل منهم ميشه خيلي گير ميدن و گفت كه شما هيچگونه تماسي با سفارت مبني بر تحقيق در مورد وضعيت پرونده نگيريد و اجازه بديد خودشون تماس بگيرند چون با تماس شما روي پرونده بيشتر كنجكاوي ميكنند و درخواست ارسال پاسپورت به تاخير مي‌افته. ما هم گفتيم چشم
اين رو هم بگم كه ما وكيل نداريم و خودمون شخصاً پيگيري كارهاي پرونده رو انجام ميديم. با اين اوصاف و شرايط زماني (تعطيلات كريسمس) فكر كنم تا دو سه ماه ديگه خبري نشه

۴ نظر:

شب گفت...

مهران عزيز.گودباي پارتي ما فراموش نشه.منتظرتيم

مهرداد گفت...

سلام مهران عزيز

من امروز با وبلاگ شما آشنا شدم و با اجازه در پيوندهاي خودم اضافه كردم.

يك سوال شما مطمئن هستيد پس از مديكال باز ممكن است با محل كار شما تماس بگيرند؟؟

موفق باشي

نام : مهران گفت...

مهرداد عزيز
سلام و ممنون
فعلاً كه اين اتفاق براي من افتاده. البته با محل كار تماس نگرفتند. فقط از من كليه مشخصات محل كار اععم از محصولات ، نوع مالكيت ، ارتباطات داخلي و خارجي و اسم پسر خاله مدير عامل و !!!! .... رو خواسته بودند كه منهم براشون فرستادم. اين امر يك ماه بعد از ارسال مدارك مديكال و پرداخت لندينگ في اتفاق افتاد . خدا به خير بگذرونه.

ناشناس گفت...

سلام ممنون از مطالبتون ميشه بفرماييد مشاورتون واسه راهنماييتون چقدر هزينع گرفته؟ و ايا به نظرتون اقدام كردن بدون وكيل ريسك نيست؟
اگه ميشه شماره مشاورتونم اينجا قرارا بديد ممنون ميشم