۱۳۸۹ اردیبهشت ۳, جمعه

اجاره مكان اقامت موقت قبل از سفر

يكي از دوستان توي كامنتدوني پرسيده بودند :

 ميشه ازتون خواهش كنم بهم بگين كه شما براي رزو مكاني كه بخواهين در بدو ورود در آنجا ساكن بشين چي كار كردين؟ يعني براي رزو بايد پولي به حساب هتل يا مسافرخانه ريخت؟ راستش من منتظر مديكال هستم اما بابت مكان اوليه يكم نگرانم چون كسي رو كانادا نداريم ميخوام بدونم راحت ميشه براي ورود جايي رو گرفت از قبل ؟

راستش به همون شماره هائي كه دادم زنگ بزنيد. مكانهايي رو كه پيشنهاد ميدهند رو بررسي كنيد و خودشون راهنمائيتون ميكنند كه چطور ميتونيد مكان دلخواهتون رو رزرو كنيد. معمولاً يك شماره حساب توي ايران ميدهند كه از شما ميخواهن يك مقداري پول به اون حساب واريز كنيد و فيشش رو همراه بياريد.  فكر كنم راحت ترين كار رزرو يك مكان در تورنتو هست. ماشالا هموطناي ما كه اينجا توي كار اجاره دادن به مشتريهاي ناواردي مثل ما هستند كاملاً از اولين تماس شما استقبال ميكنند و بعدش خودشون دنبال شما ميان كه يكي از واحدهاشون رو به قيمت ...شون (حداقل 3 برابر معمول اگر خوش انصاف باشند)به شما و ما قالب كنند. وقتي ميآييد اينجا و از قيمتها سر در مي آريد و بهشون ميگيد چرا اينقدر گرون ؟ با روي گشاده و خندان ميگن خوب براي يك ماه يا يك هفته هست ديگه !!!

۱۳ نظر:

مژده گفت...

سلام مهران عزيز... اميدوارم اوضاع بر وفق مراد باشه و ايام به كام... منتظر پستايي از تورنتو كانادا و سفرتون هستيم ... شاد باشي

ش گفت...

مهران عزيز سلام به نظر مي ياد كه تا حالا برگشتين و ما منتظر راهنمايي هاي مفيد شما با توجه به اينكه مي خوايم بريم هستيم . بخصوص كه مثل شما مي خوايم بريم و برگرديم ولي سه ماهه .

ش گفت...

مهران عزيز سلام به نظر مي ياد كه تا حالا برگشتين و ما منتظر راهنمايي هاي مفيد شما با توجه به اينكه مي خوايم بريم هستيم . بخصوص كه مثل شما مي خوايم بريم و برگرديم ولي سه ماهه .

ناشناس گفت...

سلام خيلي ممنونم كه پاسخم رو دادين. كارا خوب پيش ميره ؟ يكم جا افتادين؟ براي اشتغال اقدامي كردين هنوز؟ يكم بيشتر بنويسين .در هرصورت اميدوارم كه موفق تر باشين. من ميتونم نظرتون رو درباره اينكه رفتن چه جور کلاس هایی غیر از زبان میتونه وقتی وارد کانادا شدیم برامون مفیدتر باشه بپرسم؟
ممنونم ستايش

محبوبه گفت...

آقا مهران دیگه نمی نویسید؟ ما منتظریم....

ش گفت...

سلام مهران عزيز به نظر مي ياد كانادا موندني شدين . چرا خبري ازتون نيست . نكنه ما هم بريم مثل شما بشيم . به هر حال اميدوارم هر جا هستين موفق باشين

ناشناس گفت...

سلام
میشه بگید برای پرواز با BMI , BRitish Airways ویزا ترنزیت در لندن می خواد یا نه
آیا فرقی می کنه از جایی که مسافر میشیم چون ما از ارمنستان می ریم

fariba گفت...

سلام دوست عزیز از شما دعوت میگردد در گودبای پارتی مجازی ما در جمعه 17 اردیبهشت ماه ساعت 8:30 لغایت 10:30 شب در وبلاگ چرا مهاجرت شرکت فرمائید. حضور شما مایه دلگرمی ماست.منتظرتون هستیم.

پریسا گفت...

سلام مهران من پریسا هستم از تهران.وبلاگ زیب و با کششتو خووندموبهت بابت اینهمه صبرو شکیبایی تبریک میگم امیدوارم هر جای این سرزمین هستی اونی بشی که می خوای اما قسمت به هر چی که قبول داری من اول اول اول راهم می دونی کجا File Number تازه داریم مدارک جور می کنیم، میدونی من 28 سالم و تازه ازدواج کردم همه برناممو دارم روی این قضیه متمرکز میکنم تا به عنوان skilled worker قبولمون کنن، اما از شما می پرسم چون الان تو همه این راهو رفتی تروخدا بگو چقدر طول کشید از اون اول تا الان گفتی 2003 پرونده تشکی دادی و 2008 آپدیت کردی من نفهمیدم می خوام بدونم از از تشکیل پرونده تا مدیکالو پاسو اینها تا نهایت ویزا چند سال واقعاً چند سال طول میکشه؟ به ما گفتن طبق قوانین جدید میتونه 18 ماه طول بکشه البته این قانون بعد از 2008 ولی من تو همه وبلاگا بیش از 3تا 4 سال دیدم تروخدا جوابمو بده واقعاً ممنون؟(Parisah602003@yahoo.com)

محبوبه گفت...

آقا مهران ما منتظر نوشته هاتونیم. تو رو خدا بیشتر بنویسید. من هر بار میام همین پست رو می خونم میرم. حفظ شدم .... ممنون که با اطلاعات مفیدتون ما رو راهنمایی می کنید
شاد باشین

محبوبه گفت...

آقا مهران تو رو به خدا یه مطلب بنویسید......

شانتمیس گفت...

من مهمانسراي كاشانه رو بهتون پيشنهاد ميكنم. البته ميتونين از جاهاي ديگه هم قيمت بگيرين و مقايسه كنين. ما براي مهمانسراي مريم از ايران مقداري پول به حسابشون ريختيم فكر كنم جاهاي ديگه هم همينطوري باشه. موفق باشين

محبوبه گفت...

کمک...!.لطفا بگین سریعترین پست به کانادا چیه؟ چند روز طول میکشه؟[تشویش]