۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

شروع وبلاگ نويسي

سلام
من مهران هستم ،33 ساله ، متاهل و داراي يك پسر كوچولوي شيطون
مدتها بود ميخواستم درباره كار مهاجرتمون شروع به نوشتن در وبلاگ كنم ولي فرصت نميشد. توي اين چند وقت اونقدر مشتري خوندن وبلاگهاي مهاجرت به كانادا بودم كه تصميم گرفتم من هم بنويسم و از تجربيات و يافته هاي دوستان مهاجرت كرده و در حال انجام پروسه مهاجرت استفاده كنم. شروع پرونده ما مربوط به سال 2003 هست و پس از دوبار آپديت در سالهاي 2008 و 2009 اواسط شهريور امسال بدون دعوت به مصاحبه مدارك مديكال ما اومد و مدارك مديكال رو به همراه هزينه لنديگ اول مهر ماه براي سفارت سوريه فرستاديم. اوايل آبانماه نامه‌اي از سفارت اومد كه در مورد شغل من در ايران سوالاتي كرده بود (فكر كرده بودند دقيقاً همون شخصي هستم كه ب.م. ب ا.ت. م رو توي ايران درست ميكنه !!!! ماشالا) و به اونها هم جواب داديم و الان هم هر روز ايميل رو براي دريافت نامه ارسال پاسپورت چك ميكنيم . اميدوارم زودتر بياد كه ما هم از اين بلاتكليفي نجات پيدا كنيم

۲ نظر:

عليرضا گفت...

موفق باشي

P!nk گفت...

سلام ... بی زحمت یه بمب بفرستین به شماره اشتراک 786347846738 ... مرسی .. منتظرما ! عجله دارم